Mijn eerste reis alleen naar Suriname! - Reisverslagen van Madelon van Deemter - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis alleen naar Suriname! - Reisverslagen van Madelon van Deemter - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis alleen naar Suriname!

Dit jaar ga ik voor de eerste keer alleen naar Suriname.
Niet alleen voor een vakantie, maar ook om bankzaken voor mijn stichting te regelen (www.stichtingpassiegron.org)
En om een woning te gaan bekijken die wellicht voor het logeerhuis geschikt is.

Ik heb 3 maanden de tijd om te kijken wat de mogelijkheden zijn en belangrijker: zie ik Suriname straks als mijn nieuwe vaderland?
Kan ik wennen aan het klimaat, temp, bewoners, regels, verkeer etc. etc.

Ik leg de dagen vast in dit dagboek en ben reuze benieuwd wat op op de laatste bladzijde zal staan!

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2018

Nu dan écht vertrekken

15 Augustus 2017

Ik vertrek......

15 Augustus 2017

inpakken en.....

18 Juni 2017

Moederdag in Suriname

17 Mei 2017

naar meneer Botse...
Madelon

mvdeemter@hotmail.com

Actief sinds 20 Feb. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 298644

Voorgaande reizen:

28 Februari 2017 - 16 Mei 2017

Mijn eerste reis alleen naar Suriname!

Landen bezocht: