Weer naar Suriname! - Reisverslag uit Dalfsen, Nederland van Madelon Deemter - WaarBenJij.nu Weer naar Suriname! - Reisverslag uit Dalfsen, Nederland van Madelon Deemter - WaarBenJij.nu

Weer naar Suriname!

Door: Madelon van Deemter

Blijf op de hoogte en volg Madelon

20 Februari 2017 | Nederland, Dalfsen

Om iedereen mee te laten genieten van mijn eerste reis alleen naar Suriname én om deze reis later terug te kunnen zien en lezen, heb ik besloten om voor dit jaar weer een reisdagboek aan te maken via waarbenjij.nu.

Ik vind het reuze spannend om deze reis te gaan maken, omdat ik deze keer dus alleen ga, maar ook omdat ik nu 3 maanden blijf!

Naast het vieren van vakantie, ga ik ook weer aan de slag voor mijn stichting Passiegron!
Hoop nu eindelijk een bankrekening te kunnen openen en wil een locatie gaan bekijken die eventueel geschikt zou kunnen zijn voor het logeerhuis.
Hier vinden jullie alle avonturen, want die ga ik zeker beleven!

Ik wens jullie veel plezier met het volgen van mij in het mooie Suriname!




  • 21 Februari 2017 - 01:35

    Dennis Lapar:

    Beste Madelon,

    Ik wens je heel veel plezier en een goed verblijf in Suriname. Ik hoop, dat het nu zal lukken om de bankrekening voor stichting Passiegron te openen.

    Heel hartelijk dank voor jouw bezoek aan de stand van FinanceSuriname op de Emigratiebeurs op zondag 12 februari jl.

    Hartelijke groet,

    Dennis

  • 22 December 2018 - 23:07

    Rogerc Kelley:

    thanks

  • 24 Januari 2019 - 16:42

    CynthiaFerguson:

    The elections were also scheduled around the same time. There was a recommendation by the organisers to move the tournament to January 2019. A confirmation was made in July 2018 that the tournament was scheduled to happen between January 5 and February 8, 2019.DRS (Decision Review System) will be used in 2019 season for the first time.

  • 21 Mei 2019 - 12:05

    X Men Dark Phoenix Full Movie Online :

    Hi, hello, well my blog is kind of this personal story one but also directed to like, share things I’ve learned, my inspiration, how I got through things, etc to help others and I have a lot of content but layouts and titles etc are a little of a struggle. Anyways, I have no idea how to get the word out for people to read it. Do you have any ideas? Thank you!!!



  • 21 Juli 2019 - 16:09

    Mike Hercus:

    Thanks

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madelon

mvdeemter@hotmail.com

Actief sinds 20 Feb. 2017
Verslag gelezen: 996
Totaal aantal bezoekers 298137

Voorgaande reizen:

28 Februari 2017 - 16 Mei 2017

Mijn eerste reis alleen naar Suriname!

Landen bezocht: