rustig dagje - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Madelon Deemter - WaarBenJij.nu rustig dagje - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Madelon Deemter - WaarBenJij.nu

rustig dagje

Blijf op de hoogte en volg Madelon

04 April 2017 | Suriname, Paramaribo

24 maart.

Vandaag is het een rustig dagje.
Ik ga voor vanavond de spinazietaart maken.
Makkelijk en altijd een favoriet recept!
Zelfs hier in Suriname.

Ik krijg een mailtje van Dennis met de vraag, of de afspraak voor zondag nog doorgaat.
We gaan dan kijken bij Kindertehuis Odoniti op de Meursweg.
Ik antwoord meteen dat deze afspraak staat en wens hem een goede vlucht voor morgen.
Ook Frans komt morgen, maar dan met de KLM.
Hem ook maar een goede en veilige vlucht toegewenst.
En hem de tip gegeven, om bij de deur van het vliegtuig, zodra deze opengaat, al zijn zintuigen open te zetten en Suriname als het ware "binnen te laten komen".
Anders kan ik het eigenlijk niet verwoorden.
Ik ben heel benieuwd hoe hij straks zal reageren, na een terugkomst van 41 jaar!

Morgen even naar Lelydorp om te kijken of ik jungleboots voor hem kan kopen.
Heeft hij nadrukkelijk om gevraagd, hoewel ik mij afvraag wat er mis is met dichte sportschoenen.....
En nog even snel door zijn slaapkamer met een veger; waar al dat stof toch vandaan komt?

wordt vervolgd......

  • 09 September 2018 - 04:41

    Merck SEO:

    Wow! Such an amazing and helpful post this is. I really really love it. It's so good and so awesome. I am just amazed. I hope that you continue to do your work like this in the future also. olife diarrea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madelon

mvdeemter@hotmail.com

Actief sinds 20 Feb. 2017
Verslag gelezen: 538
Totaal aantal bezoekers 298702

Voorgaande reizen:

28 Februari 2017 - 16 Mei 2017

Mijn eerste reis alleen naar Suriname!

Landen bezocht: