Wéér een regeldag! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Madelon Deemter - WaarBenJij.nu Wéér een regeldag! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Madelon Deemter - WaarBenJij.nu

Wéér een regeldag!

Blijf op de hoogte en volg Madelon

27 Maart 2017 | Suriname, Paramaribo

dinsdag 21 maart.

Vandaag ga ik uitchecken bij TwenTy4 en weer terug naar de Meursweg.
Maar eerst moet ik wachten op de mail van de notaris uit
Zwartsluis.
Want ik heb de brief van Engel, waarin hij aangeeft uit het bestuur te willen stappen, nodig
En die moest dus gelegaliseerd worden, evenals zijn paspoort.
Pas dan kan ik ermee naar de KKF om een nieuw uittreksel aan te vragen.

Esselien zou mij ook rond acht uur bellen om door te geven of mijn pakket nu eindelijk eens is gearriveerd.
Ik krijg zo langzamerhand het gevoel dat die nog ergens tussen Europa en Zuid-Amerika in de oceaan dobbert!
Als ik om negen uur nog niks van haar hoor, ga ik haar zelf maar bellen.
Nee, ze heeft nog niet gebeld, maar of ze het moet doen??
JA!!
Zij heeft het formulier met de gegevens. Ander had ik het zelf allang gedaan.
Ze belt even later terug: pakket is er nog niet, maar donderdagmorgen komt er een container en daar moet hij dus inzitten.
Mag verdorie ook wel; 14 februari al gepost in Zwolle en het zal maximaal 4 weken duren.
Nou, die termijn is inmiddels al met 2 weken overschreden.
Dus dat wordt weer net de bus naar huis, of met René.
Ik denk het laatste....

Nu wachten op de mail.
Die komt stipt om 12.00 uur binnen!
Ik vraag aan de dame achter de desk bij TwenTy4, of ik een mailtje bij haar kan uitprinten.
Blijkt dat het snoer van de printer stuk is en dat ze al een aantal weken hierop zit te wachten.
De eigenaar zou deze komen brengen, maar is tot op heden nog niet geweest met dat ding.
Ik denk dan: ga bellen die gooser!!

Maar in plaats daarvan bel ik René met de vraag of hij mij kan komen halen en met mij naar de Anniecrèche wil gaan, daarna naar de KKF, weer terug om mijn bagage te halen en dan richting Meursweg.
Geen probleem voor hem.
Het is ondertussen weer behoorlijk aan het regenen en ik kijk, terwijl ik op René zit te wachten, geamuseerd naar de huiskat die probeert water te dringen bij een plas, maar hier ontzettend moeilijke handelingen voor aan het verrichten is!
Moeilijk over een leiding heen hangen en zo.

Ik had Annette al gebeld dat ik er aan kwam en dat ik een mailtje bij haar wilde uitprinten.
Was goed.
Meteen ook een kopie ervan gemaakt, .
Wijzigingsformulier was ook al ingevuld en voorzien van de handtekening van Inka.
Dus de boel is nu compleet voor de KKF en daar ga ik nu naar toe.

De papieren daar ingeleverd, maar wat mist er nu...een brief van Inka, waarin ze aangeeft in het bestuur van Passiegron te willen plaatsnemen.
Sh..t.
Ik bel meteen naar Annette en zij zegt deze brief meteen te gaan opstellen,Inka te laten tekenen en voor sluitingstijd bij de KKF in te leveren.
Morgen zal dan het nieuwe uittreksel klaar zijn.
Dat haalt Annette dan op, of ik doe het donderdag, voordat we naar de bank gaan.
Want daar heb ik een afspraak gemaakt voor 13.00 uur.

Hierna snel weer terug om mijn bagage te halen.
Stom dat ik die niet meteen achterin de taxi gegooid heb!
Maar veel omrijden is het niet en we zitten al snel weer gezellig te keuvelen, richting Meursweg.
Onderweg vraag ik hem, of hij weet waar de van Idsingastraat is.
er is nl. iemand in Nederland die zo heet en ik zou het leuk vinden wanneer ik een foto van het naambordje zou kunnen opsturen.
Blijkt dat we er zo langskomen!
En wanneer we er zijn, blijft hij, ondanks de drukte, gewoon even midden op de weg staan, zodat ik snel mijn foto kan maken,.
Dat is dus óók het voordeel van een privéchauffeur!

René gaat weer "boren", om de drukte van de stad te ontwijken en zo komen we door een straat die helemaal blank staat!
Ik maak natuurlijk meteen een foto en een video!
Je zult er maar wonen en er rijdt iemand iets te hard door je straat.
Het water gulpt zó je woonkamer binnen!!

Thuis ga ik eerst de stad weer van mij afwassen door een verfrissende douche te nemen.
En dan ga ik voor Esselien, Sharoek en mijzelf een lekkere uitsmijter maken met sla, tomaat, kaas en een gebakken ei.
Sharoek helpt met de eieren bakken.

Vanavond op tijd naar bed, want zo'n dag in de stad is best vermoeiend, vooral als je nog van alles hebt moeten regelen.

wordt vervolgd.......

  • 07 November 2018 - 23:54

    Seo Expert:

    I am scanning for and I need to post a comment that "The substance of your post is magnificent" Great work! TJ785 power supply

  • 05 December 2018 - 13:52

    Golden Globes Live Stream:

    You can likewise stream it on NBC Via sub streams, for example, PlayStation Vue, YouTube Tv, FUBU Tv, Direct TV Now, Hulu Live Tv, and Century Link Stream.

  • 07 Januari 2019 - 06:51

    Eyebrow:

    This is helpful, nonetheless it can be crucial so that you can check out the following website:

  • 29 Mei 2019 - 06:26

    Azor Ahai:

    Thanks for sharing.I found a lot of interesting information here. A really good post, very thankful and hopeful that you will write many more posts like this one.

  • 29 Mei 2019 - 06:27

    Azor Ahai:

    Yes it is! Seriously!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madelon

mvdeemter@hotmail.com

Actief sinds 20 Feb. 2017
Verslag gelezen: 1667
Totaal aantal bezoekers 299321

Voorgaande reizen:

28 Februari 2017 - 16 Mei 2017

Mijn eerste reis alleen naar Suriname!

Landen bezocht: