even uitblazen voor de volgende ronde.. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Madelon Deemter - WaarBenJij.nu even uitblazen voor de volgende ronde.. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Madelon Deemter - WaarBenJij.nu

even uitblazen voor de volgende ronde..

Blijf op de hoogte en volg Madelon

02 April 2017 | Suriname, Paramaribo

woensdag 22 maart

Vandaag maar weer eens een wasje gedraaid.
En door de woning gegaan met bezem en dweil.
Vooral op het balkon achter liggen iedere morgen dode kakkerlakken.
Ik heb zowaar een bus Vim gevonden!! Van die heerlijke witte stuifzooi, waar vroeger mijn neus zo van ging jeuken.
Nou, dit is nog steeds zo hoor.
En wat vind ik op het aanrecht?
Een echte Froggy!!
Dit merk is in Nederland te koop als biologisch schoonmaakmiddel.
Nou, volgens mij kan het niet biologischer dan dit!!


Van de bank heb ik een mailtje ontvangen met een bevestiging voor morgen 13.00 uur.
En de voorwaarden waaraan we moeten voldoen.
Staat er ineens een zin tussen, dat alle bestuursleden een uittreksel van het CBB moeten hebben!
Wat is dít nu weer??
Even gegoogeld en het blijkt een uittreksel uit het bevolkingsregister te zijn of zo.
Lekker dan.
Daar loop ik niet de hele dag mee rond.
Meteen Annette maar gemaild en die wist ook niet wat ze hier mee aanmoet.
Ik ga morgen gewoon naar de stad met de hele bups en dan vraag ik het voor die tijd wel aan mevrouw Schróder.
Want als ik dit echt moet hebben, gaat het hele feest niet door, want een uittreksel uit het bevolkingsregister kan ik alleen zelf aanvragen.
Vervolgens een mailtje naar de bank met de vraag of dit inderdaad ook voor ons geldt.
Maar heb nog steeds geen antwoord terug.

En de pakketdienst maar weer eens gebeld.........
Morgen komt een container binnen en daar moet mijn pakket inzitten.
Zeggen ze.
Ik geloof zo langzamerhand pas iets, wanneer ik het met eigen ogen zie!
Esselien gaat morgen met me mee naar de stad. In ieder geval om het pakket op te halen en ze wil ook mee naar Commewijne om de woning te gaan bezichtigen, samen met Annette en Inka.

wordt vervolgd.....


(het internet ligt er de hele avond al uit. Dus weet niet of de bank al geantwoord heeft. Morgen maar even kijken.)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madelon

mvdeemter@hotmail.com

Actief sinds 20 Feb. 2017
Verslag gelezen: 1697
Totaal aantal bezoekers 298761

Voorgaande reizen:

28 Februari 2017 - 16 Mei 2017

Mijn eerste reis alleen naar Suriname!

Landen bezocht: