Verkiezingen in Nederland / rondje door de tuin - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Madelon Deemter - WaarBenJij.nu Verkiezingen in Nederland / rondje door de tuin - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Madelon Deemter - WaarBenJij.nu

Verkiezingen in Nederland / rondje door de tuin

Blijf op de hoogte en volg Madelon

21 Maart 2017 | Suriname, Paramaribo

woensdag 15 maart.

Vandaag zijn er verkiezingen in Nederland.
Ik heb buurvrouw Jenette al gemachtigd, maar eigenlijk staat het nogal ver van mijn bed, als ik eerlijk ben.
Es stelt voor om vanavond rond een uur of acht de verkiezingsuitslagen boven bij haar te gaan kijken.
Vooruit dan naar.

Ik loop een rondje door de tuin om zoveel mogelijk fruit te fotograferen.
Met mijn nieuwe fototoestel! (van Aniek overgenomen )
Ik snap nog niet veel van al die instellingen etc, maar daar g.
a ik op een ander moment wel eens naar kijken.

Hierna ga ik eens heerlijk in de zon liggen, voordat het te warm wordt
Ik ga denk ik in Onverwacht een luchtbed kopen.
Op je buik op de stenen met alleen een dun matrasje is ook geen pretje.
Ben geen 20 meer!
En natuurlijk lekker naar mijn muziek luisteren, in plaats van Engelbert!
(wie nóemt zijn kind ook zo...)

s Middags ga ik een grote pan nasi maken, met de laatste vega-kipstuckjes.
Zal aan Frans, die volgende week komt , vragen of hij een paar pakjes wilt meenemen.

Aniek heeft nieuwe foto's van Dex doorgestuurd.
aaaaaahhhhhhhhh

wordt vervolgd........

  • 29 Oktober 2018 - 06:07

    Sam:

    google

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madelon

mvdeemter@hotmail.com

Actief sinds 20 Feb. 2017
Verslag gelezen: 597
Totaal aantal bezoekers 298696

Voorgaande reizen:

28 Februari 2017 - 16 Mei 2017

Mijn eerste reis alleen naar Suriname!

Landen bezocht: